სასწავლო პროექტი

პროექტის  სახელწოდება: ტურიზმი  საქართველოში

პროექტის  მთავარი  იდეა: მოსწავლეს   შეუძლია  გააანალიზოს  საქართველოში მეურნეობის  სტრატეგიული  დარგები  და  განვითარების  პერსპექტივები.

პროექტის  აქტუალობა: ჩამოუყალიბდეს  მოსწავლეებს  უნარ-ჩვევები  რომ  გააცნობიერონ  ტურიზმის  მნიშვნელობა  და  გაიცნონ  საქართველოს  ტურისტული  პოტენციალი  საკუთარი  სოფლის  ჩათვლით.

პროექტის  მიზნები: განუვითარდეს  მოსწავლეებს  ესთეტიკური  გემოვნება, სამშობლოს სიყვარული,  ბუნების  დაცვის  სურვილი.

მონაწილეთა   ასაკი: 14 წელი.

ვადები/ხანგრძლივობა: 20 დღე

მოსალოდნელი  შედეგები/ პროდუქტები, რაც  შეიძლება  შეიქმნას: მოიძიებენ  ინფორმაციას  საქართველოს  ტურისტული  ობიექტების  ირგვლივ.

პროექტისათვის  საჭირო  ძირითადი  რესურსები: სახელმძღვანელო,  ინტერნეტი,  ფოტოსურათები.

პროექტის  მსვლელობა (ძირითადი  აქტივობები):

აქტივობა 1.მოსწავლეები  გაეცნობიან  თეორიულ  მასალას  ტურიზმის  შესახებ.

აქტივობა 2.კლასს  დავყოფ  ჯგუფებად. ჯგუფები  ინტერნეტის  საშუალებით  მოიძიებენ  სურათებს ტურისტული  ობიექტების  შესახებ.

აქტივობა 3. დაალაგებენ  სურათებს  მთის,  ვაკისა  და  ბარის  მიხედვით. შექმნიან ელექტრონულ პრეზენტაციას.



აქტივობა 4. პროექტის  შეფასება


კრიტერიუმები
ელემენტარული 
1 ქულა
მისაღები 
2 ქულა
ოსტატური 
3 ქულა
მიზანი
არ  არის  კარგად  გამოკვეთილი
ხდება  ერთ  მიზანზე  ფოკუსირება
კარგადაა  გამოკვეთილი  მიზნები.
ორგანიზება
სუსტად  ორგანიზებული
ძირითადად  კორექტულია. ზოგიერთი  მცდარი  ინფორმაციით.
კარგად  ორგანიზებული  ფორმატი.  ლოგიკური  გადასვლა  ერთი  იდეიდან  მეორეზე.
შინაარსის  კორექტულობა.
ხშირად  გვხვდება  უზუსტობა.
ძირითადად  კორექტულია
მთლიანად  კორექტულია.  ფაქტები  ზუსტი  და  მკაფიო.
ენობრივი  გამართულობა
გაუმართავი  ხშირი  შეცდომებით.
ენობრივად  გამართული.  მცირე  შეცდომებით.
ენობრივად  გამართული. დაცულია  პუნქტუაციის  ნიშნები
პრეზენტაცია
არ  არის  წარმოდგენილი  პროექტის  არსი.
ბუნდოვნად  აყალიბებს  პროექტის  არსს. იყენებს  თვალსაჩინოებას.
ნათლადაა  ჩამოყალიბებული.  პასუხობს  ყველა  კითხვას.
 

სასწავლო  გეგმასთან  კავშირში: გეოგრაფია

გეო.IX.6. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს საქართველოში მეურნეობის სტრატეგიული დარგები და მათი განვითარების პერსპექტივები.

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·      ჩამოთვლის საქართველოს მეურნეობის სტრატეგიული დარგების (მაგ.: ტურზმის, სოფლის მეურნეობა, ენერგეტიკა და სხვა) განვითარებისათვის საჭირო ფაქტორებს, რის საფუძველზეც აჯგუფებს დასახლებებს, რაიონებს ან რეგიონებს;
·      მოიძიებს ინფორმაციას სხვადასხვა სახეობის ტურიზმის განვითარებისათვის აუცილებელი ბუნებრივი გარემოსა და ინფრასტრუქტურის შესახებ. ირჩევს საქართველოს ერთ-ერთ რაიონს და წერს პროექტს ტურიზმის შესაბამისი სახეობის განვითარებაზე;

პროექტის  ხელმძღვანელი: მანანა  ბელეშაძე. 


ხელმძღვანელის ელ-ფოსტა: beleshadzemanana@gmail.com

No comments:

Post a Comment